10 activități de vară care te ajută să slăbești și să te distrezi

20 iunie 2016 Fii în formă!
 
 

Indiferent că alergăm încă de la primele ore, că folosim aparatele de fitness din parc sau că alegem să facem exerciții de meditație sau yoga în aer liber, totul pare mult mai simplu și mai plăcut decât antrenamentul la sală. Din fericire, există activități pe care le poți întreprinde inclusiv pe plajă sau când mergi la picnic.

home_sport vara

Iată 10 idei de activități de vară care te ajută să slăbești și să te distrezi, îmbinând utilul și plăcutul:

Badminton

Badmintonul creste rata bătăilor inimii, dar este și un bun exercițiu de stretching pentru că forțeză spatele și membrele să se întindă pentru a putea atinge fluturașul. În același timp, lucrează și mușchii brațelor. O femeie de 70 de kilograme, care joacă badmiton timp de 30 de minute, poate arde aprox. 150 de calorii.

Golf

Un sport de relaxare care se înscrie mai ales la activitățile cardio, dar care este extrem de distractiv și care te eliberează de stres pentru că necesită concentrare. Poți arde în jur de 160 de calorii în 30 de minute.

Echitație

Călăritul te forțează să încordezi mușchii și coapsele interioare pentru a-ți menține echilibrul. Picioarele și posteriorul vor prelua, de asemenea, o bună parte din efort și vei reuși să arzi în jur de 140 de calorii în 30 de minute.

Caiac

Una dintre cele mai plăcute metode de a te bucura de natură, de a-ți elibera mintea și de a-ți lucra corpul, este plimbarea cu kayak-ul. Exercițiul lucrează mai ales zona abdominală, dar și brațele, între cele două trebuind să existe o oarecare coordonare pentru a avea parte de beneficii majore. Arzi aproape 180 de calorii la o plimbare de 30 de minute.

Scuba diving

Dacă ai curajul să faci scufindări la mare adâncime, nu ezita să încerci această activitate care te poate ajuta să arzi 170 de calorii în 30 de minute. Fascinat de lumea care ți se descoperă la adâncime, nici nu-ți vei da seama că te antrenezi.

Surfing

Nu este pentru oricine, dar cei care practică acest sport trebuie să știe că o plimbare cu placa pentru jumătate de oră îi ajută să scape de 100 de calorii.

Înot

Și dacă tot suntem la capitolul „activități în apă”, să nu uităm de înot, una dintre cele mai cunoscute și plăcute metode de slăbit prin care poți arde 200 de calorii în 30 de minute. Află aici mai multe despre cum poate copilul tău să înveţe să înoate mai repede și în siguranță?

inot

Plimbările cu rolele

În copilărie era o adevărată plăcere să ne plimbăm cu rolele. De ce astăzi lucurile ar fi diferite? Un exercițiu cardio, care lucreză foarte bine musculatura picioarelor și a feselor.

Plimbări cu bicicleta

Lucrează cvadricepșii și bicepșii femurali și te ajută să arzi mai multe calorii decât simplul mers pe jos. O plimbare ușoară de jumătate de oră te poate ajuta să arzi în jur de 200 de calorii.

bicicleta

Sursa


 
 

Recomandări