Bea ceai de ghimbir pentru a slăbi

25 februarie 2015 Nutriție
 
 

Ghimbirul are mai multe beneficii decât crezi. Consumat cu regularitate, te ajută să pierzi în greutate şi să te menţii sănătoasă. Înainte de a afla rețeta citiţi cât de mult îţi poate îmbunătăţi sănătatea ceaiul de ghimbir.

1. Noile studii au arătat că ghimbirul ajută la prevenirea şi lupta împotriva cancerului, în special cel ovarian.
2. Dacă suferiți de sindromul colonului iritabil, ghimbirul ajută la ameliorarea simptomelor.
3. De asemenea, ajută şi la prevenirea pierderii celulelor creierului, care provoacă Alzheimer.

Cum te ajută să slăbeşti?

1. Ajută la digestia alimentelor mai bine dacă îl luați înainte de masă. Acesta stimulează sucurile gastrice, astfel încât alimentele sunt digerate mai rapid şi nu fermentează în tractul digestiv.

2. Ghimbirul topeşte grăsimele naturale şi ajută să pierzi grăsimea, nu doar apa din copr.

3. Reglează nivelul de glucoză în sânge. Acest lucru nu doar te va face să slăbeşti, ci te va ţine trează şi energică pe tot parcursul zilei.

4. Reduce inflamația și colicile din stomac, de aceea vei avea un abdomen plat aproape instantaneu.

5. Îmbunătățeşte metabolismul.

Ca și cum astea nu sunt suficiente, ghimbirul mai îmbunătăţeşte circulaţia şi oferă, de asemenea, un impuls pentru viaţa ta sexuală.

Cum prepari ceaiul de ghimbir?

Poți cumpăra ghimbir natural din supermarket. Spălați-l bine pentru a îndepărta toate impuritățile și decojiţi-l dacă vreţi (dar se poate lăsa nedecojit dacă e bine spălat). Pentru 100 de grame de ghimbir veți folosi 3 ceşti de apă (daca ţi s epare că are un gust foarte puternic, poți dilua cu mai multă apă).

Poţi fierbe ghimbirul întreg sau ras. Se fierbe trei căni de apă și se adaugă ghimbirul. Redu focul pentru a evita apariţia bulelor și lasă pentru încă 15 minute. Opreşte flacăra şi așteaptă încă 5 minute. Înainte de servire strecoară conţinutul printr-o sită.

Ceaiul poate fi savurat fierbinte sau rece și poţi să-l păstrezi în frigider timp de trei zile. Vă recomandăm să-l beţi înainte de fiecare masă sau, în cazul în care e prea mult, înainte de micul dejun. Poţi să adaugi un pic de lâmâie şi miere pentru un gust mai fin.

Un sfat suplimentar: ghimbirul reduce, de asemenea, crampele menstruale.

Text: Sabina NICOLAEV


 
 

Recomandări