Diferența dintre yoga și pilates! Beneficiile vor fi peste așteptări

05 februarie 2018 Fii în formă!
 
 

Atunci când vrei să te relaxezi, poți alege dintre o mulțime de variante, dar atunci când vrei să îți și sculptezi musculatura în același timp, yoga sau pilates-ul pot fi două opțiuni potrivite pentru tine. Pe care din ele să o alegi?

Pilates pentru forță și stabilitate

Dacă ai probleme cu spatele sau vrei să îți îmbunătățești postura corpului, fă zilnic pilates. Mobilitatea ta va crește și te vei relaxa în același timp. Nu există un moment potrivit pentru a face acest gen de activitate, căci este potrivit la orice oră a zilei. Mișcările sunt lente, bazate pe coordonare și pe menținerea posturii pentru câteva secunde, ajutând mușchii să se alungească și să se definească frumos, diferit față de antrenamentele de forță.

Yoga, accent pe respirație

Respirația este vitală pentru organism și dacă nu este realizată corespunzător, te poate îmbolnăvi. Oxigenarea deficitară, adică prea scurtă, îți poate provoca stare de amețeală, indigestie și poate avea efecte nefaste asupra sistemului cerebral. Yoga te va ajuta să respiri profund, din diafragmă, îți va oxigena celulele și te va ajuta să îți eliberezi mintea de griji și de gânduri negative. Totodată, vei resimți o stare de calm interior, însă și înfățișarea corpului va avea de câștigat, căci unele posturi sunt destul de solicitante, bazate pe izometrie.

Ce alegi?

În funcție de nevoile tale, poți practica una dintre aceste activități extrem de relaxante sau le poți îmbina. Atât yoga, cât și pilates, au câteva elemente în comun, și anume atenția acordată momentului prezent, executarea lentă a mișcărilor, întinderea și relaxarea musculaturii și starea de bine pe care ți-o dau. Încearcă-le pe amândouă și vezi care ți se potrivește mai bine. Sursa


 
 

Recomandări