50 de sfaturi ca să-ţi faci ordine în viaţă!

50 de sfaturi ca să-ţi faci ordine în viaţă!

A venit primăvara! După excesele alimentare făcute în timpul sărbătorilor de iarnă e timpul să  facem o ”curăţenie generală” în viaţă. Specialiştii cotidianului britanic „The Mirror" îţi dau 50 de sfaturi pentru a te schimba în bine.

1. Fă-ţi mai mult timp pentru familie: dacă până acum ai tras chiulul de la îndatoririle casnice;

2. Fă-ţi un plan înainte de a face ceva în casă. Munca haotică te consumă mai mult;

3. Vorbeşte mai mult cu cei dragi. Ai adunat multe gânduri nespuse? Împărtăşeşte-le!

4. Fii optimist. Profită de curăţenia de primăvară şi aruncă imaginar toate grijile;

5. Evadează în natură. Mergi 20 de minute şi arzi 100 de calorii. În plus, te oxigenezi;

6. Joacă-te cu copiii. Nu uita să fii optimist şi atent când vorbeşti cu copilul tău

7. Fă surprize. Când faci cadouri, toată lumea devine fericită, inclusiv tu;

8. Pedalează sau aleargă în parc: puţină mişcare te fortifică şi dă burta jos;

9. Profită de Post: mănâncă mult spanac, asparagus şi verdeţuri. Detoxifiază-te!

10. Fii mai atent după Paşte: lângă ouă, miel şi musaca nu uita să adaugi şi o salată;

11. Energizează-te. Profită de sezon să mănânci kiwi, banane, nuci şi ridichi;

12. Nu mai mânca la TV. Elimină definitiv gustarea din faţa televizorului. Îngraşă!

13. Mănâncă proteine! Bea lapte - în sezonul de tranziţie pierzi minerale, vitamine. Recuperează-le!

14. Apreciază-te și iubește-te pe tine însăți. Trebuie să îți vezi mereu propria valoare, să știi de ce ești în stare șă să știi că meriți să fii respectat de oamenii din jurul tău, însă și tu să oferi respect la rândul tău.

15. Fă curăţenie. Cea mai bună mişcare o faci când baţi covoarele, mături şi ştergi praful;

16. Antrenează-te. Găseşte-ţi un amic şi apucţi-vă de sală sau de alergat; 

17. Ieşi în club: dansul poate fi un sport extrem de bun dacă îl asociezi cu distracţia;

18. Mănâncă mai puţin: ia cel puţin 5 mese de-a lungul zilei, dar micşorează volumul lor;

19. Ajută-ţi creierul. Aactivitatea în natură ajută la regenerarea sistemului neurocerebral;

20. Întăreşte-ţi oasele: să nu-ţi lipsească alimentele bogate în vitamina D şi calciu;

21. Relaxează-te. Stai dimineaţa în faţa geamului şi respiră adânc şi rar 20 de minute;

22. Scapă de amicii nedoriţi: fă curăţenie „de primăvară" în agenda telefonului;

23. Vorbeşte cu necunoscuţi. Stresul e cauzat de timiditate, deci scapă de ea;

24. Organizează-ţi săptămâna. Scrie liste cu 50 de puncte cu ceea ce vrei să realizezi;

25. Îngrijeşte-te. Mănâncă somon, avocado şi nuci. Nu cheleşti şi reduci stresul!

26. Goleşte dulapul. Profită de curăţenie! Scapă de hainele pe care nu le mai porţi;

27. Înlocuieşte hainele. Schimbă garderoba de iarnă cu cea de primăvară-vară;

28. Fii la modă. Citeşte câteva reviste şi informează-te. Nu costă mult!

29. Îmbracă-te colorat. Ziua e mai lungă, soarele mai puternic. E timpul să străluceşti;

30. Apucă-te de grădinărit. Nimic nu e mai relaxant decât plivitul şi udatul florilor;

31. Ia-ţi bijuterii. E timpul să fii mai atent cu accesoriile. Îţi schimbă imaginea!

32. Dă-te cu creme. E sezonul dermatitelor aşa că poţi începe să te dai cu creme seara;

33. Calculează-ţi cheltuielile. Cheltuieşti mai mult dacă nu faci toate cumpărăturile odată;

34. Fă economie: de la electricitate şi până la lichid de vase;

35. Deschide un cont. Încearcă să depui o sumă fixă în fiecare lună. O să ai surprize!

36. Fă ordine zilnic. Decât să faci şmotru în weekend, mai bine menţii ordinea;

37. Păstrează doar ce foloseşti. Scapă de vesela veche, sculele nefolosite şi alte inutilităţi;

38. Nu repara, schimbă! Evită să peticeşti lucrurile, nu vor rezista. Schimbă-le! 

39. Oferă-te voluntar. La muncă fii implicat, săritor şi prietenos. Nu se ştie niciodată...

40. Fii pregătit pentru mai mult. Nu refuza munca în plus, îţi asigură un statut;

41. Fii deschis(ă) la minte. Orice provocare aduce un plus de experienţă. Profită!

42. Nu sări peste masă la serviciu. Este cea mai importantă masă de peste zi;

43. Fă terapie cu muzică. Relaxează-te cu cel puţin 30 de minute de muzică simfonică;

44. În pat, fii mai atent cu partenerul. După Post, nu fii egoist şi oferă-i un orgasm soţiei;

45. Perfecţionează-ţi tehnica. Ordinea din casă te inspiră să faci sex în alte locuri. Fă-o!

46. Nu uita de preludiu. Fii mai atent(ă) cu partenerul;

47. Orgasm în acelaşi timp cu partenerul. Asta da performanţă. Nu îţi iese în fiecare zi, dar merită!

48. Fă-ţi analizele medicale. După ce îţi trece răceala nu uita să afli cum stai cu sănătatea;

49. Sexul te face mai pozitiv. Eliberarea de endorfine te ajută să scapi de stres şi nervi;

50. Fă excursii. Du-ţi partenerul într-o călătorie pentru o noapte erotică de vis. Sursa

 

Recomandări