6 moduri de a depăși depresia de toamnă

6 moduri de a depăși depresia de toamnă

Odată cu venirea toamnei, starea de spirit se poate schimba considerabil. Suntem mai apatici, melancolici, irascibili. Starea vremii ne influențează, nu găsim determinarea necesară să facem nimic. Avem două opțiuni: să ne lăsăm purtați de melancolie sau să o combatem. Noi vă spunem cum!

1. Exerciții în aer liber – așa zisul hormon al fericirii – serotonina – se găsește și în razele soarelui. Cu zile mai scurte și înnorate, pierdem asta. Așadar, încearcă să profiți cât mai mult de lumină și petrece mai mult timp în aer liber. Fă mult sport, care te va ajuta: în timpul exercițiilor, corpul secretă hormoni care ne îmbunătățesc starea de spirit.

2. Culori – culorile au o mare influență asupra stării noastre de spirit. Galbenul și portocaliul îmbunătățesc starea de spirit, verdele liniștește, roșul stimulează. Îmbracă-te colorat, caută decorațiuni colorate și bucură-te de culori.

3. Ai grijă de tine și de pielea ta! Frigul, vântul, încălzirea, toate acestea contribuie la uscarea și deteriorarea pielii. Dă puțină atenție pielii tale! Alege un gel de duș hidratant, creme intens hidratante, măști și nu uita nici de exfoliere.

4. Alimentația – consumă multe fructe și legume pentru ca să ai un corp în permanență pregătit. Hidratează-te cât mai bine și nu exclude din dieta ta produsele cât mai naturale. Cerealele, bananele, produsele lactate, fructele deshidratate ajută, stimulează metabolismul.

5. Ieși cât mai mult cu prietenii. Stai mereu înconjurată de oameni, găsește-ți cât mai multe ocupații. Nu sta singură, pentru că acest lucru îți va accentua starea de tristețe.

6. Mănâncă ciocolată! E oficial, ciocolata ne face mai fericiți, datorită amestecului de carbohidrați și grăsimi. Știm, nu este cea mai recomandată, mai ales în timpul dietelor, așa că mănâncă în cantități mici.

Text: Sabina NICOLAEV

Recomandări