Beyonce face un nou parteneriat cu Pepsi, pentru 50 de milioane de dolari

Beyonce face un nou parteneriat cu Pepsi, pentru 50 de milioane de dolari

Beyonce va promova din nou brandul Pepsi, de data aceasta pentru suma de 50 de milioane de dolari.

Conform Billboard.com, cântăreaţa va apărea într-o reclamă care va coincide cu debutul SuperBowl-ului, în februarie 2013, eveniment sponsorizat de Pepsi şi în cadrul căruia artista va susţine şi un concert.

Totodată, începând cu luna martie, Beyonce va fi şi imaginea de pe sticlele şi dozele de Pepsi, scoase în ediţie limitată. În schimb, compania va sponsoriza o serie de proiecte ale cântăreţei şi o va ajuta pe aceasta cu promovarea noului său album.

„Pepsi îmbrăţişează creativitatea şi înţelege că artiştii evoluează. Ca şi femeie de afaceri, acest lucru îmi permite să lucrez cu un brand de lifestyle, fără compromisuri şi fără să îmi sacrific creativitatea”, a declarat Beyonce, care colaborează cu această companie încă din 2002.

Recomandări