De ce femeile însărcinate trebuie să consume kiwi?

De ce femeile însărcinate trebuie să consume kiwi?

Kiwi este un fruct exotic pe care orice femeie însărcinată ar trebui să-l includă în dieta ei. Este bogat în substanţe nutritive atât de necesare unei sarcini normale. Mai jos puteţi descoperi de ce graviduţele ar trebui să se împrietenească cu acest fruct miraculos. KIWI PROPIEDADES

Kiwi este un fruct mic, verde sau galben cu seminţe mici. Foarte bogat în vitaminele C, E şi A dar şi în fibre atât de necesare unei bune digestii în perioada sarcinii. Cantitatea de vitamina C pe care o conţine este de două ori mai mare decât cea care se regăseşte în portocală.

De ce kiwi în timpul sarcinii?

Kiwi conţine substanţe nutritive benefice femeilor însărcinate.

Acidul folic în sarcină. Kiwi este bogat în acid folic, un nutrient imperios necesar pentru prevenirea defectelor congenitale la făt, pentru producerea de noi celule şi pentru formarea organelor vitale ale fătului în primele luni de sarcină. Şi pentru femeile care doresc să rămână însărcinate, acidul folic este indicat cu două luni înainte de conceperea unui copil.

Antioxidanţi. Kiwi este bogat în antioxidanţi necesari pentru întărirea sistemului imunitar. Conţine vitamina C şi vitamina D, inamici redutabili în lupta cu bolile şi radicalii liberi. Conţine, de asemenea fosfor, magneziu şi cupru.

Fibrele alimentare. Femeile însărcinate au nevoie de o cantitate mai mare de fibre, iar kiwi aduce un aport important. O cantitatea sănătoasă de fibre reduce riscul de a dezvolta hemoroizi sau de a suferi de constipaţie.

Ce alte beneficii mai aduce kiwi în organism?

Facilitează absorbţia de fier, prevenind astfel anemia.

Poate reduce riscul de coagulare a sângelui.

Nu conţine colesterol şi este sărac în grăsimi şi zahăr.

Îmbunătăţeşte respiraţia şi chiar este indicat în alimentaţia copiilor cu astm bronşic.

Având în vedere faptul că acest fruct este încărcat cu o mulţime de vitamine, minerale şsi nutrienţi atât de benefici pentru femeia însărcinată, trebuie introdus în dieta zilnică.

Text: Sabina Nicolaev

Recomandări