Lana Del Rey, noua imagine a Jaguar

Lana Del Rey, noua imagine a Jaguar

Solista britanică Lana Del Rey se alătură companiei Jaguar pentru promovarea imaginii noii maşini sport F-Type, pe care producătorul auto o va lansa la finele lui septembrie, la Salonul Auto de la Paris.

 

Directorul de branding al companiei, Adrian Hallmark, afirmă că au ales-o pe vedetă pentru promovarea imaginii brandului pentru că ”ea reuşeste să îmbine autenticitatea şi modernul foarte bine, sexy şi clasic în acelaşi timp”, citează Business Insider.

F-Type va fi lansat în versiune cabriolet, având la dispoziţie o gamă de trei motoare pe benzină. Primele două propulsoare au puteri apropiate, de 340 şi 380 CP, obţinute din noul V6 de 3,0 litri cu supraalimentare asigurată de un compresor mecanic – conform cu tradiţiile mărcii britanice.

Cealaltă motorizare va fi bazată pe actualul V8 supraalimentat de 5,0 litri întâlnit şi pe restul gamei Jaguar, şi va avea o putere de peste 500 CP, scrieTopGear.

Toate versiunile de motorizare vor avea tracţiune spate şi vor transmite fluxul de putere printr-o transmisie automată cu opt rapoarte şi vor fi echipate cu tehnologia Stop/Start.

Reamintim că în acest an Lana Del Rey a mai semnat un contract de publicitate – cu brandul de îmbrăcăminte H&M. Elisabeth Grant, adevăratul nume al cântăreţei, devenind, astfel, imaginea campaniei de toamnă-iarnă a mrăcii H&M.

 

Recomandări