Sucul de legume care te scăpa de durerile musculare. VEZI și alte remedii naturale

Sucul de legume care te scăpa de durerile musculare. VEZI și alte remedii naturale

Toamna şi-a intrat pe deplin în drepturi iar la pachet cu ea vin renumitele dureri musculare.

dureri musculare

Majoritatea oamenilor se confruntă, la un moment dat, cu astfel de probleme, însă la începutul sezonului rece durerile se intensifică şi pot persista chiar luni de zile.

Mușchii rigizi și dureroși din cauza ridicatului greutăților, a prea multor exerciții fizice, precum și din cauza altor modificări apărute în organism sau a altor excese sunt o afecțiune destul de frecventă. Din fericire, există numeroase tratamente pentru calmarea durerilor musculare.

Pentru ameliorarea senzaţiei de durere, există numeroase tratamente, pornind de la abordarea medicală clasică, folosind medicamente antiinflamatoare şi creme cu ingrediente specifice, până la abordarea complementară, bazată pe plante și legume, ale căror efecte terapeutice sunt mai mult sau mai puţin susţinute de studii medicale de specialitate. Cert este că acestea nu au efecte adverse.

În cazul în care te confrunți cu dureri mai multe zile la rând îți recomadăm un suc de legume, pe care să-l consumi dimineața.

legume

Ingrediente:

Pentru sucul de legume ai nevoie doar de patru ingrediente. Acestea sunt foarte hrănitoare și mai ales accesibile, înm comparație cu medicamentele chimice.

• 3 morcovi medii
• 1 rădăcină de țelină medie
• 1 castravete proaspăt, mijlociu
• 1 cană de broccoli (fierte)

Prepararea:

Prepararea sucului este la fel de simplă. În mai puțin de cinci minute vei avea parte de o băutură relaxantă:

legume preparare

1. Se taie legumele în portii medii;
2. Se pun într-un blender;
3. Se amestecă ingredientele.

suc

În cazul în care veți obține un suc mai consistent, îl puteți dilua cu apă!

Lapte cu cacao, la fel de eficient 

Surprinzător sau nu, dacă bei lapte cu cacao te vei recupera mai ușor. Un studiu a arătat că este printre cele mai eficiente trucuri, pentru ca mușchii să funcționeze din nou bine. Ai putea să îți faci un shake din lapte și praf de cacao, la care să adaugi un pic de zahăr brun.

De asemenea, dacă vrei să eviți durerile prelungite ale mușchilor, după un antrenament mai dur, încearcă și sucul natural de cireșe. Ai grijă ce cumperi, pentru că dacă te vei zgârci, nu vei bea lucruri care să te ajute.

Scorțișoara grăbește refacerea musculară

Și scorțișoara are efecte benefice asupra organismului, grăbind refacerea musculară. Trei grame de scorțișoară într-un shake băut după antrenament pot contribui la o noapte liniștită.

Te antrenezi ca un profesionist? Recuperează-te ca unul.

Text: Sabina NICOLAEV

Recomandări